Giraffe haken

Mijn weekje verlof is een ideaal moment om aan het haakpakket van het girafje te beginnen dat ik met nieuwjaar van mijn broer en schoonzus gekregen heb.
Het is echt een mooi pakketje met alles erin:


Garen (acryl) in drie kleuren, de werkbeschrijving uiteraard, vulling, veiligheidsoogjes, naald en een haakpen vind je dus in het doosje. De pen is zelfs van metaal, in tegenstelling tot eerdere pakketjes waar er eentje uit plastic bij zat waar je uiteindelijk niet erg veel mee kan.
Ik was dan ook met deze haaknaald begonnen maar kreeg al snel weer last van mijn vinger/kneukel waar de pen tegenaan komt. Dus dan toch maar in Pipoos een ergonomische exemplaar gehaald (had deze nog niet in de kleinere maten).
Omdat ik vreesde dat je verschil zou zien tussen de twee stukken met de verschillende naalden gehaakt, ben ik maar opnieuw begonnen.
Ik ben nog niet heel ver, maar probeer ervan te genieten en niet snel-snel te haken om het af te krijgen.


De beschrijving in het mooie boekje is best wel duidelijk tot nu toe. Hopelijk blijft dat zo voor het vervolg.

O ja, het pakketje is ook nu nog te koop bij Boekenvoordeel. Voor 8,99 € kan je ook zo'n leuk girafje haken.

Kopen jullie soms zo'n volledig pakketje om te haken? Of liever alles los zodat je zelf kan kiezen van materialen, kleuren enzo?

Reacties

Populaire posts van deze blog

Kaarten maken - Tuesday Morning Sketches #721

Kaarten maken - Cheerful Sketches Challenge maart kaart 2

Kaarten maken - Tuesday Morning Sketches #710