Honour Diversity - Fleur de Lis #8

Oef, de vis is klaar!
Geen idee hoe het kwam, maar ik vond het zwoegen.
Misschien omdat het nu kleinere stukjes waren en meer versnipperd. Of misschien ook wel omdat een aantal symbooltjes die erg op elkaar lijken op het eerste zicht, vlakbij elkaar gebruikt werden en het zo wel erg uitkijken was.


Maar goed, hij staat erop :-)!

Nu denk ik dat ik verder naar boven toe ga werken, zodat de volledige hoogte erop staat. Denk ik dus... ik ben niet zo'n goeie planner en ga vaak kriskras...

Stippelen jullie wel goed uit hoe, wat, waar,...  je gaat borduren of hebben jullie net als ik geen logische planning?

Reacties

  1. De vis is erg mooi geworden. Vervelend vind ik dat, symbooltjes die op elkaar lijken. Alleen bij haed heb ik een bepaalde volgorde. Bij andere borduurwerken borduur ik vooral gewoon eraan vast. Minder kans op fouten (bij mij dan).

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Kaarten maken - Tuesday Morning Sketches #721

Kaarten maken - Cheerful Sketches Challenge maart kaart 2

Kaarten maken - Tuesday Morning Sketches #710