Kaarten maken - Tuesday Morning Sketches #696

Deze week is er weer een heel leuke schets bij Tuesday Morning Sketches.

Tussen mijn werk door ben ik ermee aan de slag gegaan. Dit is alvast het eerste kaartje:


Het stempeltje is van Penny Black, ingekleurd met Twinmarkers van de Action. Het pakjespapier is van DCWV en het groene van een blokje van Action. Afgewerkt met wat plakparels, alweer iets dat van bij Action komt :).

En ja, ik vond de schets zo leuk dat ik er nog een tweede kaart mee gemaakt heb, maar die ligt nog te drogen. 






Reacties

  1. heel mooi Geke en zo'n schattig stempelte ook, ben ook bezig met een stempeltje van PB voor mijn tweede kaartje.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. OMG!!! So ADORABLED - I love your card!! Thanks so much for creating with us this week at Tuesday Morning Sketches!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Absolutely adorable! I love that scallop die. Thank you for joining us at Tuesday Morning Sketches.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Cute image. Looks good on that scallop. Thank you for joining Tuesday Morning Sketches.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Kaarten maken - Tuesday Morning Sketches #721

Kaarten maken - Cheerful Sketches Challenge maart kaart 2

Kaarten maken - Tuesday Morning Sketches #719