Kaarten maken - Tuesday Morning Sketches #693

Via de blog van Marianne kwam ik op de site van Tuesdaymorningsketches terecht. 
Altijd leuk om nieuwe blogs te leren kennen en zeker als er toffe schetsen op staan.

Ik ben dan ook aan het spelen gegaan met de schets van deze week en dit is het resultaat geworden:


Een van mijn favoriete stempeltjes van Penny Black, ingekleurd met de Twinmarkers. 
Het papier is een mix van allerlei merken, met de kleine strookjes uit mijn restjeslaatje. 

Hiermee is dan ook mijn eerste nieuwe kerstkaartje voor dit jaar een feit. 

Heb jij al kerstkaarten gemaakt dit jaar?


Reacties

  1. Die is heel mooi geworden Geke, leuke stempel en mooie papiertjes ook.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Adorable Thanks for joining at Tuesday Morning Sketches.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. I love this sweet adorable card!!! Thanks so much for creating along with us at Tuesday Morning Sketches!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. LOVE the hedgies!! So flippin' cute. Thank you for joining us at Tuesday Morning Sketches.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Kaarten maken - Tuesday Morning Sketches #721

Kaarten maken - Cheerful Sketches Challenge maart kaart 2

Kaarten maken - Tuesday Morning Sketches #710