Kaarten maken - Winter Wonderland augustus thema 'Rendier'

Een leuk en niet al te moeilijk thema deze maand bij Winter Wonderland: een kaartje maken met een rendier erop. 
Dus tijd om eens in onze voorraad te duiken en te kijken wat geschikt kon zijn. Ik had drie rendierstempels en koos dus voor dit rond exemplaar. Ik moet bekennen dat ik hem nog nooit gebruikt had hoewel ik 'm wel leuk vind. Hij komt uit een stempelsetje uit Kruidvat, van 'lang geleden'. Ik probeer er werk van te maken dat ik de andere stempels uit het setje ook een keer gebruik binnenkort.

Inkleuren heb ik zoals steeds gedaan met de Twinmarkers van bij Action. Dit keer heb ik wel heel wat pogingen nodig gehad (en dan ben ik nog steeds niet helemaal tevreden). Een stempel zonder voorbeeld inkleuren is niet zo evident vind ik, en zeker niet als het een eerder eenvoudige tekening is. Dan wil ik er toch wat diepte nog in krijgen. Afin, nog heel veel oefenen dus.
De gebruikte schets is een oudje van bij Sketch Saturday Challenge. 

Het resultaat dan natuurlijk:

Papiertjes komen allemaal uit mijn laatje met restjes. 

Voor het stempelen van clear stamps (wat deze met het rendier dus ook is) heb ik nu echt helemaal het voordeel van de stempelhulp ontdekt. Ook deze was budgetvriendelijk (uit de Action uiteraard haha) maar het doet zijn werk even goed als een duurdere denk ik. 

Ben jij ook zo'n fan van de Action?

Reacties

  1. een mooie kaart Geke en het stempeltje vind ik ook heel leuk. Ik vind dat het inkleuren toch vrij goed gelukt is hoor. Zelf heb ik geen ervaring met twinmarkers. Ja, hier ook een fan van de action, woensdag nog twee papierblokjes meegebracht, gewoon omdat ik ze leuk vond, niet omdat ik ze nodig had.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Kaarten maken - Tuesday Morning Sketches #721

Kaarten maken - Cheerful Sketches Challenge maart kaart 2

Kaarten maken - Tuesday Morning Sketches #719