Kaarten maken - Cheerful Sketches Challenge Augustus 2022

Sedert het kaartje met de schets van juli heb ik de smaak van stempel / scrapkaartjes weer helemaal te pakken.
Dus ook met de schets van augustus van Cheerful Sketches ben ik aan de slag gegaan. Ik heb hem op zijn kop gedraaid omdat dit me voor het idee dat ik had ietsje logischer leek.

Dit is het resultaat geworden:

Het stempeltje is van Penny Black en het (weinige) inkleuren heb ik gedaan met de Twinmarkers van de Action. Er is nog wat glitter over gedaan, met zo'n penseel, maar dat is op de foto helaas niet te zien. 

Ik heb het papier (uit een blokje van lang geleden van het Kruidvat) ook een rol laten spelen in het geheel. De geprinte sneeuwvlokken vullen perfect aan bij de gestanste. Wat plakparels om het af te werken.

Het is redelijk eenvoudig geworden maar ik ben sowieso niet goed in 'overdadige' kaartjes. Dus ik hou het maar bij mijn stijl. 

Reacties

  1. Hele leuke vrolijke kaart! Fijn dat je meedoet met de uitdaging bij Cheerful Sketches. Groetjes Ditta DT.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het egeltje is zo schattig met zijn blije koppie en zijn handjes in de lucht.
    De sketch is goed herkenbaar. Leuke sketch is het hè!
    Bedankt voor je deelname bij Cheerful Sketches.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke PB stempel heb je gebruikt. Het egeltje is wel errug blij en je had gelijk om de schets om te draaien. Bedankt voor het meedoen bij Cheerful Sketches.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Very beautiful what you have made. Thank you for joining the Challenges of Cheerful Sketches.Greetings Helma DT

    BeantwoordenVerwijderen
  5. logisch dat de sneeuwvlokjes bovenaan dwarrelen! Leuke uitwerking van onze schets!
    Fijn dat je weer meedoet met onze challenge!
    Groetjes
    Nancy
    DT Cheerful Sketches

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Kaarten maken - Tuesday Morning Sketches #721

Kaarten maken - Cheerful Sketches Challenge maart kaart 2

Kaarten maken - Tuesday Morning Sketches #719