Kaarten maken - Steelsteekje Challenge 31: Gebruik oranje op je kaart

Zo, hier zijn we eindelijk weer eens terug met een kaartje...

Eigenlijk zijn we best al creatief geweest dit jaar, alleen schoot de zin om te bloggen er even bij in. Maar bij deze dus eindelijk iets wat ik graag wil laten zien.

Namelijk het kaartje dat ik gemaakt heb, gebaseerd op de challenge bij Steelsteekje waarvoor je oranje moest gebruiken.
Ik wilde iets vrolijks, passend bij dit mooie lenteweer, dus in de bloemenplaatjes gedoken.

Het patroontje is al een heel oudje, van Ans Paper Art. Eigenlijk moet je de hoekjes ook met kralen borduren maar ik vond het leuker en passender om ze te vervangen door geponste margrietjes. Zo sluit het goed aan bij het plaatje. 

Heb jij ook al zo genoten van de eerste zonnestralen?

Reacties

  1. Wat een mooie vrolijke kaart. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Geke,
    Heel leuk kaartje met de kraaltjes erop!
    Prachtig plaatje heb je gebruikt.
    Ja,ik heb genoten van dit Zonnestraaltje op je blog:)
    Gisteren een wandeling van 3 uur gemaakt, was heerlijk.
    Bedankt voor het meedoen aan challenge 31!
    Fijn weekend verder, liefs Steelsteekje.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Kaarten maken - Tuesday Morning Sketches #721

Kaarten maken - Cheerful Sketches Challenge maart kaart 2

Kaarten maken - Tuesday Morning Sketches #719