Kaarten maken - Cheerful Sketches Februari Challenge

Nog een kaartje dat ik al twee paar weken geleden gemaakt heb maar nu pas laat zien.

Het verjaardagskaartje voor mijn neefje heb ik gebaseerd op de februarischets van Cheerful Sketches.
Wel heb ik hem een kwartslag gedraaid en omgevormd naar een rechthoekig formaat. Maar ik denk wel dat hij nog goed te herkennen is.


Het plaatje komt van een blok van de Action. Had eigenlijk een knipvellen-koopstop maar aan alle leuke plaatjes erin kon ik niet weerstaan dus belandde hij toch in mijn mandje.
Ook de vlaggetjes zijn gemaakt met snijmallen uit de Action. Dus het is al bij al een budgetvriendelijk kaartje geworden maar daarom niet minder leuk denk ik. De jarige was er in ieder geval heel blij mee.

Hou jij ook rekening met je budget bij het maken van kaartjes?


Reacties

  1. Wat een leuke kaart.
    Bedankt voor je deelname bij Cheerful Sketches.
    Groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. een leuke kaart Geke. Ik probeer ook zoveel mogelijk rekening te houden met mijn budget, maar dat lukt niet altijd hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Geke, hoe gaat het?
    Ik verneem al een tijdje niets meer van jou kant.
    Hoop dat het goed gaat.

    Leuke vrolijke kaart Geke!
    Ik hou rekening met mijn budget, echter ben ik fan van de mallen van Marianne Design en die kosten nogal wat :) Dus af en toe snel doorlopen en klikken online hahaha.
    Lieve groetjes Isolina (Steelsteekje/Crealientje)

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Kaarten maken - Tuesday Morning Sketches #721

Kaarten maken - Cheerful Sketches Challenge maart kaart 2

Kaarten maken - Tuesday Morning Sketches #710