Kaarten maken - Nog eens verwend en aankopen

Het jaar begon erg goed voor mij op hobbyvlak.
Zoals ik altijd probeer, had ik weer meegedaan bij de challenge van Steelsteekje. Eerder was mijn naam al een keer uitgeloot en had ik een erg leuke prijs gekregen.
En ja, ook nu was ik de gelukkige! Ik voelde me er wel wat bezwaard onder, wilde zeker dat iemand anders ook een keer eruit geloot werd. Ik had dit ook aan Steelsteekje verteld, maar ze vond dat dit een eerlijke manier was om een winnaar te krijgen en dus hoefde er voor haar geen nieuwe trekking te gebeuren.
Ik laat jullie even meegenieten van de supermooie spulletjes die ik weer mocht ontvangen:
Super hé. Vooral de mooie voorjaarsknipvellen zullen snel gebruikt worden vermoed ik, zo verlang ik naar mooier weer (en de winter is eigenlijk nog maar pas begonnen).

Ook mijn 5€ budget voor deze maand heb ik al opgebruikt. Een bezoekje aan de Action waar ik de snijmalletjes kocht, en een bezoekje aan de Boekenvoordeel leverden dit op:
De fotolijm reken ik niet mee in mijn budget want die vliegt erdoor... Over het papier twijfel ik nog of ik het al dan niet meetel moet ik bekennen. Ik heb het gekocht omdat ik deze tint groen niet (meer) had in mijn voorraad, en met al die kerstkaarten is dat eigenlijk wel onmisbaar. Dus dat is ook weer zoiets dat ik 'opgebruik'.

Hebben jullie een budget voor hobbyspulletjes?

Reacties

  1. Hallo Geke,
    Lief dat je het prijsje vermeld.
    Wens je er heel veel plezier mee!
    Ik ga morgen naar de Action :) Heb er zin in.
    Lieve groetjes Isolina (Steelsteekje)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie prijs. En knap hoor zo'n laag budget.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. proficiat en plezier met de nieuwe spulletjes. Komen die dies van de action?

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Kaarten maken - Tuesday Morning Sketches #721

Kaarten maken - Cheerful Sketches Challenge maart kaart 2

Kaarten maken - Tuesday Morning Sketches #719