Borduren - HEAD Dragon Moon #3

Geen grote vordering maar omdat de bladzijde af is, kom ik het toch een keertje tonen.
Niet echt een goeie foto maar beter dan andere waar ik ze meer in het licht nam, daar was de stof grijsblauw op de foto. Dus op redelijk donkere plaats fotograferen is blijkbaar de manier om toch de zwarte achtergrond te krijgen.
Intussen ben ik dus aan het volgende blad begonnen. Eigenlijk zijn dit nog geen 'volledige' bladzijden, die zijn nog een stuk hoger. 
Op nieuwjaarsdag heb ik ook even de kans gehad om overdag, bij daglicht dus, te borduren en dat gaat gelijk een stuk makkelijker en vlotter. Maar voor nu zal het toch bij het kunstlicht moeten want vanaf morgen ben ik weer aan het werk.

Hebben jullie tijdens de feestdagen ook wat tijd gevonden om te borduren?

Reacties

  1. Je eerste bladzijde is af :). Zwarte stof is gewoon lastiger. Maar wel heel mooi. Ik heb zoiezo weinig tijd en echt energie om te borduren.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Kaarten maken - Tuesday Morning Sketches #721

Kaarten maken - Cheerful Sketches Challenge maart kaart 2

Kaarten maken - Tuesday Morning Sketches #710