Aankopen - Action

De Action, een van mijn favoriete winkels voor hobby- en kantoorspulletjes.
Ik had intussen een heel lijstje van dingen die ik nodig had voor mijn werk (plakband, schriften, gommen, kleine zakagenda, klembord,...) dus werd het tijd om nog eens naar de Action te gaan.
Uiteraard neem ik dan ook een kijken bij de hobbyspullen.
Dit is mijn buit geworden:
Hier kan ik dus zo blij mee zijn... 😄

Op hobbygebied heb ik me flink ingehouden. Alleen die embossingmal links vond ik echt te leuk om te laten liggen. Nog even op een duidelijke foto:
Vind het vooral fijn dat ie rechthoekig is, scheelt toch weer in de verzendkosten. Hij kost slechts 1,79 € dus echt een koopje.

Wat zijn jullie laatste aankopen uit de Action?

Reacties

Populaire posts van deze blog

Kaarten maken - Tuesday Morning Sketches #721

Kaarten maken - Cheerful Sketches Challenge maart kaart 2

Kaarten maken - Tuesday Morning Sketches #710