Honour Diversity - Fleur de Lis #16

Stilaan beginnen de 'borduurwerk-bijna-klaar-kriebels' te komen. Vooral op het patroon zie je het goed, ik zit over 3/4.
De dolfijn linksboven moet ik nog wat opvullen hier en daar. Dan rest nog de dolfijn waarvan de snoet er reeds opstaat.
En daarna is het achtergrond: die is grotendeels opgevuld met maar halve steekjes dus dat gaat altijd erg snel. Maar goed, voor ik aan die achtergrond begin, zal ik hier nog wel even een tussenstand komen tonen.
(Aan de stiksteekjes die daarna komen wil ik nog even niet denken, dat zijn er wel nog heel veel.)

Hebben jullie wanneer een werk zijn finish nadert ook kriebels dat je het graag (zo snel mogelijk) klaar wil hebben?

Reacties

  1. Als je het niet weet zou je denken dat het een foto of een tekening is.
    Zo goed is het geborduurd, doe zo voort chapoo

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel, Borduursaramsades voor de complimentjes :-)

      Verwijderen
  2. Erg mooi borduurweek. Ben benieuwd hoe straks uit ziet met stiksteekjes. Want die laten het vaak "leven". Ik neem trouwens meestal de stiksteekjes mee, zodat ik ze niet op het einde hoef te doen.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. De stiksteekjes doe ik bij deze pas laatst omdat er geregeld grote stukken zijn die overbrugd moeten worden. Dan ligt dat te 'los' naar mijn zin en vertrouw het ook niet helemaal met de borduurring als die erover komt, schrik dat het gaat lossen of uittrekken. Als het echt vaste stiksteekjes doen zou ik ze ook wel meenemen gelijk.

      Verwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Kaarten maken - Tuesday Morning Sketches #721

Kaarten maken - Cheerful Sketches Challenge maart kaart 2

Kaarten maken - Tuesday Morning Sketches #719