Honour Diversity - Fleur de Lis #9

Weer tijd om een update van de dolfijnen.


Ziezo, de volledige hoogte is bereikt in de linkerbovenhoek.
Ik ging nu eigenlijk vanaf de dolfijn naar boven werken maar het is erg tegen mijn hand. Dus nu dan toch maar beslist om terug onderaan te gaan werken en vanuit het midden onder naar de rechterhoek te werken. Dan kan ik de rest met mijn hand mee werken en gaat het net iets vlotter gaan (denk ik).

Ik weet het, ik ben nogal een chaotisch ingestelde borduurster :-).

Waar beginnen jullie liefst een nieuw borduurwerk: midden, links, rechts,...? Vinden jullie 'tegen de hand werken' ook lastig?


Reacties

  1. Mooie update. Je kan ook je borduurwerk draaien 180 graden (ondersteboven). Blijven de kruisjes hetzelfde en misschien werk je dan voor je gevoel niet verkeerde kant op.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Kaarten maken - Tuesday Morning Sketches #721

Kaarten maken - Cheerful Sketches Challenge maart kaart 2

Kaarten maken - Tuesday Morning Sketches #710