Nog meer sneeuwmannetjes

Hier ben ik met de tweede lichting sneeuwpoppen :-).





Kaarten 1 en 4 zijn gemaakt met een patroontje van Sjaak. Voor nummer 2 heb ik een patroontje van Ann's Paperart gebruikt en de derde is met een patroontje van Chrissie gemaakt.

Gisteren ben ik eindelijk nog eens aan nieuwe kaartjes begonnen, in een (gestolen) halfuurtje van mijn werktijd. Ik hoop vandaag ook nog even tijd te vinden / zoeken / maken. Dus het resultaat krijgen jullie binnenkort zeker nog wel te zien.

Reacties

  1. Wat een mooie kaarten. En wat ga je lekker snel. Ik vind dat borduren op papier altijd zo mooi en knap.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Kaarten maken - Tuesday Morning Sketches #721

Kaarten maken - Cheerful Sketches Challenge maart kaart 2

Kaarten maken - Tuesday Morning Sketches #719