Glutenvrij - Bestelling bij Traindevie

Na bijna acht jaar glutenvrij is het intussen best evident geworden. Maar dat wil niet zeggen dat ik sommige dingen niet mis, zoals een lekkere koffiekoek, of mijn favoriet: een carré confituur gebakje.
Zelf maken is niet echt een optie aangezien ik echt geen keukenprinses ben (door scha en schande ondervonden), verder dan een cupcake reikt mijn talent niet.

Gelukkig is er sedert een tijd Traindevie. Zij richten zich volledig op de glutenvrije markt.
Komende woensdag verjaar ik, en dat vond ik een goed moment om eens een voorraadje lekkere dingen te bestellen zodat ik dan toch ook eens een gebakje kan eten en me wat meer jarig kan voelen.
Dit werd vanmorgen geleverd (en ja, daar sta ik dus met plezier vroeg voor op):


Deze tom-poes heb ik al opgesmikkeld :-).


Dit zijn de ingrediënten:


Ik heb gekozen voor de ook melkvrije versie. Op zich heb ik geen probleem met lactose / melk behalve dat ik er enorm acné van krijg. Dus op één yoghurt 's avonds na, vermijd ik melk dus ook zoveel mogelijk.
Helaas kan ik met gluten niet zo omspringen. Daar is de kleinste kruimel / besmetting al genoeg om een paar uur met hevige krampen op de wc door te brengen...
Gelukkig kan je er bij Traindevie wel op vertrouwen dat je een veilig product in handen krijgt.

Glutenvrije producten zijn altijd wat aan de prijs, en hier is het niet anders. Voor de meeste gebakjes is het twee voor 4,50 €. Niet onoverkomelijk natuurlijk, maar ik hou het toch maar voor de speciale gelegenheden want op de duur loopt het wel op natuurlijk.

Om de twee weken is er levering: ofwel bij een afhaalpunt ofwel kan je het ook thuis laten leveren (wat ik gedaan heb, met het voorspelde slechte weer).
De meeste producten kan je invriezen, wat ik dus ga doen. Want zoveel lekkers gaan we toch proberen wat te spreiden in de tijd en langer van te kunnen genieten dan één weekend ;-).


(ps: ik ben niet gesponsord door dit bedrijf)

Reacties

Populaire posts van deze blog

Kaarten maken - Tuesday Morning Sketches #721

Kaarten maken - Cheerful Sketches Challenge maart kaart 2

Kaarten maken - Tuesday Morning Sketches #710