Herenkaart

Kaarten maken voor mannen, niet het gemakkelijkste vind ik... Behalve voor mijn vader: die houdt van katten en Dahlia's, dus dat zijn leuke onderwerpen. Het helpt natuurlijk wel als je de man in kwestie wat beter kent qua hobby's en interesses.
Mijn oom die vandaag 80 wordt houdt wel van een flesje wijn, dus onderstaand kaartje heb ik voor hem gemaakt:


Het plaatje is van Yvonne (denk ik toch, ik vermoed dat het van een knipvelposter komt). Sjaak van Went is de ontwerper van het borduurpatroontje dat je kan vinden in het Hobbydolboekje 'Borduren als vanouds'.

Reacties

  1. Hallo Geke.
    Je bent weer heerlijk aan het borduren geweest, wat een mooie kaart voor je oom, daar zal hij blij mee zijn.
    Het is een mooi patroon van Sjaak en je hebt weer prachtig geborduurd.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. een mooie kaart Geke, plaatje is idd van Ivonne creations.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dank jullie wel, Corrie en Marianne voor de complimentjes :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi kaartje. Het is voor mannen inderdaad veel lastiger om een kaartje te maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dank je wel, Nina voor het complimentje.
    Intussen is het kaartje ontvangen en het werd gesmaakt, fijn :-)

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Kaarten maken - Tuesday Morning Sketches #721

Kaarten maken - Cheerful Sketches Challenge maart kaart 2

Kaarten maken - Tuesday Morning Sketches #710