Cuddling with you is Purrfection! #3

Nog eens een vordering van het kattenkruissteekje.
Zover ben ik nu:


En dit was de vorige foto, altijd handig om te vergelijken wat erbij gekomen is :-).


Heel stuk verder dus. Ga nu eerst de donkergroene graspol afwerken rechts. Dan kan ik van daaruit naar rechtsonder en heb ik een heel vlak groen te gaan, met mijn hand mee. Fijn voor als ik even geen zin heb om te tellen maar wel wat steekjes wil zetten. Is de concentratie om te tellen er wel, dan werk ik naar boven verder. Maar het zal een heel verschil maken als ik niet meer tegen mijn hand moet werken.

Reacties

  1. Hallo Geke
    Nu met de warmte is borduren heerlijk ontspannend, je ziet je borduurwerkje wel groeien hoor, ga zo door.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Kaarten maken - Tuesday Morning Sketches #721

Kaarten maken - Cheerful Sketches Challenge maart kaart 2

Kaarten maken - Tuesday Morning Sketches #710