Kaarten maken - Tuesday Morning Sketches #757

Veel creatiefs komt er niet uit mijn handen momenteel nu het (moes)tuinseizoen weer volop aan de gang is. Maar deze week had ik een verjaardagskaartje nodig voor de zoon van vrienden dus moest ik wel even aan de slag.

De schets bij Tuesday Morning Sketches was er ideaal voor.

Dit is het resultaat geworden:


Ik denk dat alles van gebruikte materialen qua mallen van bij Action komt. Het designpapier is van DCWV.

Kaarten voor jongens / mannen blijf ik best moeilijk vind. Oké, behalve dan voor mijn vader, met een kat of Dahlia doe je hem altijd veel plezier.

Waar vinden jullie inspiratie voor mannenkaarten?

Reacties

  1. Fun card. I love that background embossing. Thank you for joining Tuesday Morning Sketches.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super cute birthday card! Thank you for joining us at Tuesday Morning Sketches.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Such a perfect card! Those fun balloons and embossing folder are so great together, thank you so much for creating with us this week at Tuesday Morning Sketches!!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Kaarten maken - Tuesday Morning Sketches #721

Kaarten maken - Tuesday Morning Sketches #719

Kaarten maken - Cheerful Sketches Challenge maart kaart 2