Kaarten maken - Tuesday Morning Sketches #710

Het lijkt wel een wekelijkse afspraak te worden hier op de blog, een kaartje met de Tuesday Morning Sketch.
Hoewel ik moet bekennen dat ik in eerste instantie dacht dat de schets het dit keer niet was voor mij. Maar dan blijft het toch in je achterhoofd zitten en uiteindelijk heb ik een manier gevonden waarop ik er wel iets mee kon.

Heel eenvoudig gehouden dus. De strepen / randen rondom heb ik geƫmbost in het papier in plaats van er een extra laag op te kleven. Ook onderaan is er een rand maar die is helaas niet goed zichtbaar op de foto.

Het stempeltje heb ik tweedehands overgenomen maar er staat geen merk op. Dus dat moet ik schuldig blijven. Inkleuren heb ik zoals steeds met de Twin Markers gedaan. Het tekststempeltje is van bij Action, net als de gebruikte snijmal voor het labeltje. 

En voila, zo heb ik er nog een kerstkaartje bij. Anders dan gebruikelijk van stijl, heb nog nooit eerder zo alleen in wittinten gewerkt denk ik. Maar leuk om eens andere dingen uit te proberen.

Probeer jij ook graag vanalles uit?

Reacties

  1. WOW - what a great card. I love the simplicity of it with the embossed frame. Thank you for joining us at Tuesday Morning Sketches.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi Geke en wat een leuk stempeltje. Ik denk dat ik zelf ook voor ge-emboste lijnen zou gekozen heben bij deze sketch.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Kaarten maken - Tuesday Morning Sketches #721

Kaarten maken - Cheerful Sketches Challenge maart kaart 2

Kaarten maken - Tuesday Morning Sketches #719