Kaarten maken - Tuesday Morning Sketches #708

Na een korte pauze (druk met werk) ben ik er nog eens in geslaagd om een kaartje te maken met de schets van Tuesday Morning.
Op het eerste zicht dacht ik dat ik niet echt iets geschikt had voor de uitwerking maar dan toch wat gevonden. Bij mijn laatste Actionaankoop zat een tamelijk grote tekstsnijmal dus die kon ik wel gebruiken. Nog wat vlagjes (ook al uit een set van de Action) en een embossingachtergrond (ook Action vermoed ik). 

Dit is het resultaat geworden:


Eenvoudig maar wel leuk denk ik. Misschien ook geschikt als verjaardagskaart voor mannen. Want ik moet bekennen dat ik persoonlijk de plaatjes met bier, wijn of dassen en computers nu niet zo leuk vind om te verwerken. 

Hoe maak jij liefst mannenkaarten?

Reacties

  1. Really festive birthday card. Love the use of the embossed background.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. This worked perfectly! Your card is lovely. Thank you for joining us at Tuesday Morning Sketches.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. een mooie kaart Geke, ik vind ze heel geslaagd

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Kaarten maken - Tuesday Morning Sketches #721

Kaarten maken - Cheerful Sketches Challenge maart kaart 2

Kaarten maken - Tuesday Morning Sketches #710