Kaarten maken - Tuesday Morning Sketches #703

Wat een leuke schets weer, deze week bij Tuesday Morning Sketches!

Ik ben er dan ook snel mee aan de slag gegaan.

Dit stempeltje van Penny Black had ik al best lang liggen maar nog nooit gebruikt, tot nu dus. 
Ingekleurd met Twin Markers van de Action. Het lintje komt denk ik van de Boekenvoordeel, ook van lang geleden al. Maar ooit komt alles wel eens van pas dus :)!
Het papiertje komt uit de restjeslade, ik denk van Eline (en ja, ook al oud...).

Haha, het is wel een erg roze kaartje geworden, terwijl ik eigenlijk helemaal niet zo van het roze ben.

Wat is jouw lievelingskleur?

Reacties

  1. AWWW! Those teddy bears are just so cute. Love that lace edging too.Thank you for joining Tuesday Morning Sketches

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een heel mooi kaartje Geke en zo'n mooie stempel, best wel zonde dat je die nog niet eerder gebruikt hebt.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Such a precious card! Thank you for joining us at Tuesday Morning Sketches.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Kaarten maken - Tuesday Morning Sketches #721

Kaarten maken - Cheerful Sketches Challenge maart kaart 2

Kaarten maken - Tuesday Morning Sketches #719