Kaarten maken - Nieuwe aanwinsten

Vorig jaar had ik nog een koopstop (succesvol volbracht, op voorhand nooit gedacht!) maar nu mag het weer. 
Niet dat ik nu helemaal losgegaan ben, verre van. Als er een ding is dat ik vorig jaar geleerd heb, is dat met wat creativiteit veel mogelijk is en ik dus echt niet vanalles hoef te kopen om leuke dingen te maken.

Maar goed, de afgelopen weken is er toch wat nieuws het huis in gekomen. 

De vondst waar ik meest blij mee ben, zijn deze stempels die ik tweedehands via Vinted gevonden heb.                                        


In Boekenvoordeel kon ik dan weer niet weerstaan aan deze voorgeprikte borduuroplegkaartjes.

En in de Action vorige week heb ik deze mallenset gekocht.

Dit zijn er die goed van pas gaan komen denk ik, altijd leuk om een kaartje net dat ietsje extra te geven.

Wat is jouw laatste hobby-aankoop?

Reacties

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Kaarten maken - Tuesday Morning Sketches #721

Kaarten maken - Cheerful Sketches Challenge maart kaart 2

Kaarten maken - Tuesday Morning Sketches #719