Kaarten maken - Cheerful Sketches Challenge 116 Kaart 2

In mijn vorige post over de schets van Cheerful Sketches Challenge zei ik al dat het naar meer smaakte, en dus ben ik er nog een keer mee aan de slag gegaan.


Weer een vrolijk kaartje met een Penny Black stempeltje. Uiteraard ingekleurd met de Twinmarkers van Action. Het papier komt uit de restjeslade maar ik vermoed dat de reepjes uit een blokje van Kruidvat komen en de achtergrond van een blokje van Basic Grey. Voor zover ik het me goed herinner dus.
Nog eens wat 'gekochte' bloemetjes gebruikt in plaats van zelfgemaakte. Die voorraad is ook nog groot genoeg.

Reacties

  1. Superleuk kaartje met het leuke egeltje en alle bloemetjes.
    Fijn dat het meedoen bij Cheerful Sketches naar meer smaakte!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Kaarten maken - Tuesday Morning Sketches #721

Kaarten maken - Cheerful Sketches Challenge maart kaart 2

Kaarten maken - Tuesday Morning Sketches #719