Kaarten maken - Creative Sketchy Girls Challenge 75

Zoekende naar een leuke lay-out voor een kerstkaartje, kwam ik op de blog van Creative Sketchy Girls terecht. 
Met hun schets voor challenge 75 kon ik wel wat!

Ik heb hem aangepast zodat hij rechthoekig werd (scheelt de helft in verzendkosten hier in België) maar hij is nog wel duidelijk te herkennen denk ik.

Dit is het resultaat van mijn knutseluurtjes:

De grote stempel is van Penny Black, de ronde komt uit een Action setje van clearstamps.
Ingekleurd zoals steeds met Twinmarkers, ook van Action. Het papier met de pakjes komt uit een blok van DCWV.
Niet helemaal tevreden, vooral het inkleuren blijft oefenen. 

Wat is jouw favoriete manier om stempeltjes te kleuren?

Reacties

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Kaarten maken - Tuesday Morning Sketches #721

Kaarten maken - Cheerful Sketches Challenge maart kaart 2

Kaarten maken - Tuesday Morning Sketches #710