Kaarten maken - Steelsteekje Challenge 37 'Bruin op je borduurkaart'

Een kaart met de kleur bruin erin verwerkt is deze maand de (niet zo moeilijke) opdracht bij Steelsteekje.

Dit is het kaartje waarmee ik graag wil meedoen:

Dit leuke plaatje komt van een knipvel dat ik toegestuurd gekregen heb van Steelsteekje, voor een van mijn top-3 plaatsjes. Echt een vrolijkerd hé. Ik ben dus heel blij met dit cadeautje.
De bruintinten: het aapje is bruin uiteraard, ook het ijshoorntje. Qua borduren zit er eigenlijk ook bruin in, maar dit komt niet zo goed over op de foto. De waaiertjes hebben namelijk dezelfde kleurtint als het aapje. Het patroontje is van Chrissie.
Het kaartje heb ik gemaakt voor de verjaardag van mijn mans petekindje, dus het mocht lekker speels zijn.

Maak jij ook graag vrolijke kaartjes?

Reacties

  1. Hoi Geke,
    Ik ben gek op vrolijke kaartjes:)
    Je hebt er een leuke kinderkaart van gemaakt.
    De aapjes blijven leuk, het doet me deugd dat je het een leuk cadeautje vindt.
    De kraaltjes zijn ook een leuk detail.
    Bedankt voor het meedoen aan challenge 37!
    Lieve groetjes Steelsteekje.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Kaarten maken - Tuesday Morning Sketches #721

Kaarten maken - Cheerful Sketches Challenge maart kaart 2

Kaarten maken - Tuesday Morning Sketches #710