Kaarten maken - Steelsteekje Challenge 36 Thema Kerst

Kerst is het thema voor challenge 36 bij Steelsteekje.
Niet zo'n heel moeilijk onderwerp voor mij omdat ik in de groep Kaarteneiland al meedoe aan een uitdaging waarbij we elke week een kerstkaart maken en laten zien via de maillijst. 

Dus heb ik het kaartje dat ik afgelopen weekend gemaakt heb, uitgekozen om hier te laten zien. Voor een keer heel sober, enkel een plaatje, borduren en een tekststicker. 


Het plaatje is een oudje van Mireille, ik heb er wel de roodgroen-geblokte rand afgeknipt, vond die niet zo mooi passen en vond het erg afleiden. Het patroontje komt uit een Hobbydolboekje van Chrissie. 

Ook wil ik Steelsteekje nog graag bedanken voor de leuke attentie voor het halen van de top drie van vorige challenge. Zo fijn, zo'n onverwacht cadeautje, dank je wel!

Knippen jullie soms ook een stukje van een plaatje weg wat je niet mooi vindt?


Reacties

  1. Hallo Geke,

    Graag gedaan!
    Prachtige Kerstkaart!
    Mooi kleurrijk borduurwerkje op je kaart.
    De oude plaatjes blijven leuk.
    Bedankt voor het meedoen aan challenge 36!
    Lieve groetjes Steelsteekje.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige kaart
    Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ook weer een mooie kaart Geke. Ik doe dat ook hoor, allé, ik deed dat, want het is alweer heel lang geleden dat ik nog met kaarten maken bezig was.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Kaarten maken - Tuesday Morning Sketches #721

Kaarten maken - Cheerful Sketches Challenge maart kaart 2

Kaarten maken - Tuesday Morning Sketches #719