Kaarten maken - Steelsteekje challenge 25: Alles mag (kaartje 2)

Uitzonderlijk mag je deze maand bij het 'Alles mag' thema van Steelsteekje deelnemen met twee kaartjes. Dus dat doen we dan ook maar :)!

Dit is mijn tweede kaartje, gemaakt voor mijn moeder haar 70ste verjaardag. Heel vreemd om het in deze tijden niet echt te kunnen vieren maar dit kaartje en een leuk cadeau maken het een heel klein beetje goed. Hopelijk kunnen we het binnen niet al te lange tijd toch nog echt vieren.


Ik heb geen idee wie het patroontje ontworpen heeft, het was het gezamenlijk borduurpatroontje van Kaarteneilandgroep van juni. 
Het plaatje is van een 'Tiny'knipvel van Marianne Design. Lekker zomers toepasselijk nu. 

Hoe gaat het met jullie in deze vreemde Corona-tijden? 

Reacties

  1. Hallo Geke,
    Prachtig 2e kaartje!
    Mooi borduurtje erop en leuk afgewerkte hoekjes.
    Past precies bij dit mooie zomerse weer van nu. Kwik stijgt hier vandaag snel.
    De Corona tijd laait overal weer op maar hier in Twente blijft het stabiel. Al merk je wel dat het overal erg druk is. Daar kom ik dan ook niet.
    Ik ben momenteel veel in de tuin. We eten daar ook met familie in plaats van uiteten, we vermaken ons, en we maken het ons extra gezellig. Gister kleine lampjes opgehangen, om 's avonds ook te genieten :)
    Bedankt oor het meedoen aan challenge 25!
    Liefs Steelsteekje.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel nog voor je fijne en lieve reactie, Steelsteekje.
      Het was wat hé, dit hitte. Een beetje té.
      Drukte mijd ik ook nog steeds heel erg. Deed ik eigenlijk vroeger ook al, dus zo moeilijk vind ik het niet :)
      De tuin is zo fijn hé... brengt zoveel ontspanning mee ook. Sedert wij een tuin hebben, is de behoefte om op reis te gaan zoveel minder.

      Verwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Kaarten maken - Tuesday Morning Sketches #721

Kaarten maken - Cheerful Sketches Challenge maart kaart 2

Kaarten maken - Tuesday Morning Sketches #719