Kaarten maken - Steelsteekje challenge 23 Vleugels op je kaart

Eindelijk nog eens een kaartje gemaakt... door het vele tuinwerk (wat ik ook erg graag doe) komt er nog weinig van de laatste tijd.
Maar door het maandpatroon van de groep Kaarteneiland te combineren met de challenge bij Steelsteekje namelijk 'iets met vleugels' kan ik nog eens iets laten zien.
Dit is het resultaat geworden:
Het patroontje is van Sjaak. Het plaatje komt uit een Hobbyjournaaljaarboek van een aantal jaren geleden maar vond het wel erg mooi. 

Heb jij soms ook periodes dat je zoveel met andere dingen bezig bent dat de creatieve hobby er wat bij inschiet?

Reacties

  1. Hallo Geke.
    Heel herkenbaar: Druk met andere dingen. Ik ben dat momenteel ook😊.
    Je hebt een prachtig kaart gemaakt! Mooie kleuren gebruikt en de patronen van Sjaak van Went zijn altijd mooi. Wist je dat er elke maand een gratis patroon op Facebook komt? Ga maar eens kijken.
    Bedankt voor het meedoen aan Challenge 23!
    Lieve groetjes Steelsteekje.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaart heb je gemaakt Geke. Je kan niet alles..
    Ik ben op moment ook veel met andere dingen bezig. Wij fietsen veel en zijn veel buiten... borduren doe ik vaak voor de tv. Maar moet ze dan later nog wel afmaken... geniet lekker van de tuin. We hebben zo verlangt naar mooi weer en da we buiten konden zijn. De kaarten blijven er wel... groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Kaarten maken - Tuesday Morning Sketches #721

Kaarten maken - Cheerful Sketches Challenge maart kaart 2

Kaarten maken - Tuesday Morning Sketches #719