Kaarten maken - Sketch Saturday Week #592

Eindelijk nog eens een kaartje laten zien hier op de blog. Zo druk met het werk, dat het er gewoon niet van komt, en die laatste werkloodjes zijn ook best zwaar. Maar daarna lonkt wat vakantie.

Het is ook het voorlaatste kaartje voor de 'elke week een kerstkaart laten zien- uitdaging' op de groep 'Kaarteneiland'.
Ik heb een schets gebruikt van Sketch Saturday, namelijk die van week #590. Aangezien het de vijfde zaterdag van de maand was, kon je vrij kiezen uit het hele archief.
Dit is het resultaat:
Een stempeltje van Penny Black, ingekleurd deels met aquarel (al eerder gedaan maar zo is het in de kast beland), deels met de Twinmarkers. Papiercombi die ik al een aantal keer eerder gebruikt heb maar zo mooi vind samen, van DCWV. 

Het laatste kaartje van de uitdaging is een opdrachtkaart met een thema. Hopelijk kan ik die hier dan ook nog laten zien als de challenge afgelopen is.
Voor volgend jaar ga ik verstek geven voor deze uitdaging. Op bepaalde momenten is het vooral een moeten en dat voelt niet fijn voor een hobby. Ook zou ik de stukken tuin die me niet bevallen volgend jaar grondig willen aanpakken, dus daar zal ook veel tijd in kruipen. 
Dan is het makkelijker als er zo min mogelijk andere verplichtingen zijn want die zijn er eigenlijk al genoeg met werk en huishouden.

Vind jij het soms ook moeilijk om werk, huishouden en alles wat erbij komt kijken te combineren en wat hobbytijd te plannen?

Reacties

  1. Prachtig! En hobby moet zeker geen moeten worden. Ben benieuwd naar eventuele tuinfotos. Ik vind heel moeilijk om hobby tijd te pakken. Het is soms echt paar keer 3 minuten op een dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. een mooi kaartje Geke. Idd, een hobby mag zeker niet als een verplichting aanvoelen, het is iets wat je in je vrije tijd doet en mag dus zeker geen fulltime job worden, die heb je namelijk al, en in combinatie met het huishouden is de vrije tijd idd krap.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Kaarten maken - Tuesday Morning Sketches #721

Kaarten maken - Cheerful Sketches Challenge maart kaart 2

Kaarten maken - Tuesday Morning Sketches #719