Kaarten maken - Aankopen en gekregen

Haha, erg typisch... is het hier zo lang stil op de blog en is mijn eerste nieuwe berichtje eentje met mijn nieuwe aankopen...
Wat een hectische tijd was het de afgelopen weken! Druk met werk, de tuin en nu zijn ze ook aan de vernieuwing van ons dak bezig.
Maar ik heb nu eindelijk vakantie!
Dus eindelijk weer eens wat rustig creatief bezig kunnen zijn, zonder dat ik me schuldig voel omdat ik niet aan het werk of huishouden of iets anders 'dringends' bezig ben.

En ja, mijn aankopen dus 😁.
Ik had ze al op zoveel blogs zien langskomen, de Aquamarkers van bij de Action. Ook ik kon er niet aan weerstaan dus.
Heb alle zes de setjes aanschaft. Erg handig is het opbergsysteem waarin ze geleverd worden. Gewoon op elkaar stapelen en alles is netjes geordend! Ze kosten 3,99 € per setje van 12. Dus erg schappelijk van prijs. 
Ik moet er uiteraard nog wel mee aan de slag gaan dus over hoe goed ze al dan niet zijn, kan ik nog niets over vertellen. Andere bloggers waren in ieder geval wel positief (logisch, anders had ik ze allicht niet gekocht).

Een rondje shoppingcenter gisteren leverde nog dit op:
De malletjes (tweede aan de helft van de prijs) en lijm vond ik in Boekenvoordeel en het garen (Gutterman - Sulky) komt van bij Pipoos. 1,87 € per klosje, en 2 + 1 gratis. Dat vond ik wel een mooie deal. Dit waren kleuren die ik zeker miste. Ga nog een keertje mijn garen sorteren deze week en met dat in gedachten kijken of er nog missende kleuren zijn. 

En ook nog iets gekregen, namelijk dit leuke borduurpatroontje van Anns Paper Art: 
Hiervoor wil ik graag Isolina van Het Steelsteekje Borduurkaart Challenge blog bedanken. Het is een prijsje omdat ik de top 3 gehaald had bij Challenge 12. Mooi, dat komt vast nog van pas binnenkort bij het maken van nieuwe kaartjes!

Hebben jullie al vakantie of toch op z'n minst wat meer creatieve tijd?

Reacties

  1. Hallo Geke,
    Graag gedaan! Veel plezier ermee.
    Je hebt leuke spulletjes aangeschaft. Ik heb deze markers nog niet gezien bij onze Action.
    Ook maar weer eens gaan kijken :)
    Wens je een hele fijne tijd, van niets moet en alles mag :)
    Heerlijk vakantie vieren.
    Geniet ervan!
    Liefs Isolina.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Kaarten maken - Tuesday Morning Sketches #721

Kaarten maken - Cheerful Sketches Challenge maart kaart 2

Kaarten maken - Tuesday Morning Sketches #719