Kaarten maken - Cheerful Sketches Challenge April

Het was eigenlijk al een paar weken geleden dat ik samen met mijn (hobby)vriendin aan de slag ging met de aprilschets van Cheerful Sketches. Het kaartje was toen af, maar niet helemaal naar mijn zin. Ik miste iets. Daarom had ik het ook nog niet aangemeld.
Vanmorgen heb ik er eindelijk opnieuw, met een frisse blik naar gekeken en het wat aangepast.
Dit is het nu geworden:
Nog niet helemaal overtuigd, maar beter dan het was.
Het stempeltje is van Penny Black, ingekleurd met Twinmarkers. De sneeuwvlok is een sticker van Kars. Alle patroonpapier is van DCWV.

Hebben jullie het ook soms, dat het resultaat niet helemaal naar wens is, maar niet goed de vinger erop kan leggen waar het probleem zit?

Reacties

  1. Wat een schat van een kaart met dat lieve PB muisje, hangend aan een sneeuwvlok!
    Leuk dat je meedoet met Cheerful Sketches.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig kaartje met onze schets! Fijn dat je meedoet met onze challenge!
    Nancy DTCSC

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Kaarten maken - Tuesday Morning Sketches #721

Kaarten maken - Cheerful Sketches Challenge maart kaart 2

Kaarten maken - Tuesday Morning Sketches #719