Hobbykamer deel 2

De ene kant van mijn hobbykamer, de kant van het bureautje en de ingemaakte kast, had ik een tijdje terug al laten zien.
Nu is de andere kant ook klaar.
Voor beneden in de eetkamer hebben we nieuwe wandmeubels gekocht. Een van de oude meubels kwam perfect van pas in mijn hobbyruimte.
Samen met de boekenkast die er al in stond heb ik nu heerlijk veel plaats om mijn boeken te sorteren en te ordenen. Ik heb zelfs nog plaats over.
Dit is het resultaat geworden:




Binnenkort ook eens tussen de afgewerkte borduurwerken kijken wat er nog meer ingelijst kan worden, zodat het helemaal mijn plekje wordt.

Reacties

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Kaarten maken - Tuesday Morning Sketches #721

Kaarten maken - Cheerful Sketches Challenge maart kaart 2

Kaarten maken - Tuesday Morning Sketches #710