Creaine Challenge # 37 juni 2014

Ook een kaartje maken was maanden geleden, maar bij het snuisteren tussen de verschillende blogs stuitte ik op de challenge bij Creaine. Ik vond het wel een heel leuke schets en ben ermee aan de slag gegaan.
Papiertjes uitzoeken, kleurtjes cardstock, kijken voor bijpassende bloemetjes, stempeltje etc, dat puzzelen en uitzoeken is altijd weer zo leuk :-).
Dit is het resultaat geworden:
Qua materiaal is dit een budgetkaartje geworden: scrappapier uit een blokje uit de Action, ook de kleefpareltjes heb ik daar gehaald. De bloemetjes kom uit het Kruidvat, het lintje uit Boekenvoordeel, net als een deel van de effen papiertjes. En het stempelafdrukje heb ik gekregen.
Inkleuren heb ik zoals steeds gedaan met aquarelverf.
En oja, over het kaartje ben ik wel redelijk tevreden, alleen, het op foto zetten hé... dat lukt me nog steeds echt niet goed. Dus als iemand daar tips voor heeft...?

Reacties

  1. Leuk kaartje heb je gemaakt voor de challenge van Creaine. Succes!
    groetjes Ine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. een prachtig kaartje :)
    Dank je wel voor je deelname aan Creaines Challenge.
    Groetjes Geesje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een lief kaartje Geke!! Mooi gekleurd ook

    Bedankt voor je deelname aan de challenge op Creaine Challenges, en veel succes!

    Groetjes karin xx

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Kaarten maken - Tuesday Morning Sketches #721

Kaarten maken - Cheerful Sketches Challenge maart kaart 2

Kaarten maken - Tuesday Morning Sketches #710