Create 4 fun Challenge - Week 51

Ook een heel mooie sketch deze week bij Create 4 fun Challenges.

Deze keer heb ik beslist om de sketch als vierkante kaart te maken, omdat ik een bepaald afdrukje wilde gebruiken, dat te groot was voor een rechthoekige kaart. Uiteindelijk is dat toch in de prullemand beland wegens mislukt bij het inkleuren. Maar vond de papiercombi die ik had op zich wel heel leuk, dus heb ik er gewoon een ander afdrukje bij genomen.

Dit is het resultaat geworden:

En zo dus al mijn tweede kerstkaart voor 2011 gemaakt.

Het papier is van DCWV, afdrukje van Magnolia. Ook gebruik gemaakt van mijn nesties, en van een Fiskars randpons. Strasssteentje zijn van Joy.

Reacties

  1. een mooie kaart Geke, mooi papier ook.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Kom je even langs m'n blog Geke, ik heb iets voor je.
    Gezellige Kerstdagen
    groetjes, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Kaarten maken - Tuesday Morning Sketches #721

Kaarten maken - Cheerful Sketches Challenge maart kaart 2

Kaarten maken - Tuesday Morning Sketches #710