Bruidskussen (ringenkussen)

Deze zomer trouwt een van mijn zussen. Ze was in de winkel gaan zoeken naar een ringenkussen, maar ze vond hun smaak niet echt. Dus kreeg ik de vraag of ik voor hen eentje wilde borduren. Doe ik met plezier natuurlijk :-).

Heb er een heel mooi patroon voor in hardanger. Een paar jaar terug heb ik het al eens gemaakt voor een goeie vriendin die toen trouwde. Nu pas ik natuurlijk wel de kleuren wat aan aan de jurk (die ik al mogen bewonderen heb).

Dit is de eerste foto:

Intussen ben ik al wel wat verder, heb al wat knipwerk achter de rug, maar dat toon ik wel in het volgende berichtje.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Kaarten maken - Tuesday Morning Sketches #721

Kaarten maken - Cheerful Sketches Challenge maart kaart 2

Kaarten maken - Tuesday Morning Sketches #719